Один з найбільших у світі виробників споживчих товарів Unilever розпочав переговори щодо купівлі власника брендів «Терафлю», Parodontax, Sensodyne та «Вольтарен», про це пише Forbes із посиланням на повідомлення на сайті компанії.
Unilever звернулася до компаній GSK та Pfizer із пропозицією про купівлю їхнього спільного підприємства GSK Consumer Healthcare. Unilever зазначила, що цей актив може стати для неї сильним стратегічним придбанням, але наголосила, що поки що немає впевненості в тому, що угоди буде досягнуто.
Сума угоди може становити до $68,4 млрд, написала The Sunday Times, не уточнивши джерело інформації. За даними газети, ради директорів GSK і Pfizer не погодилися з пропозицією Unilever, вважавши запропоновану ціну дуже низькою. Чи запропонує Unilever суму більше, поки що неясно, але переговори між сторонами зупинилися, стверджує видання.
Угода, якщо буде здійснена, може стати однією з найбільших на лондонському ринку, зазначила Financial Times. Unilever посідає третє місце в індексі Лондонської фондової біржі FTSE, а GSK Consumer Healthcare, якби була окремою компанією, входила б до топ-20, пояснило видання. Угоду за розміром можна було б порівняти з покупкою Vodafone німецької компанії Mannesmann у 1999 році або з покупкою AB InBev компанії SABMiller у 2016 році, додала газета.
У листопаді Unilever вирішила продати свій глобальний чайний бізнес, якому належать, зокрема, бренди Lipton і Brooke Bond. Покупцем виступив фонд CVC Capital Partners Fund VIII, сума операції склала 4,5 млрд євро.