Amazon платила співробітникам за позитивні відгуки в мережі, але це не допомогло – FT

Люди з підроблених акаунтів писали те, чого їх навчили на спеціальних курсах

фото Pixaby

У 2018 році Amazon розгорнула кампанію, яка мала врятувати її репутацію в очах потенційних співробітників і громадських діячів, оскільки в ЗМІ поширилося багато критики щодо несприятливих умов роботи на її складах, пише FT з посиланням на джерела, знайомі з ситуацією.

Працівники складів Amazon пройшли спеціальний курс про те, як реагувати на критику компанії у соцмережах. Вони мали відповідати «прямо, але чемно» на публікації, які компанія вважала неправдою.

Наприклад, наводиться скріншот одного із повідомлень на Twitter: «Я задоволений умовами праці. На складі контролюється температура, нашу безпеку ставлять у пріоритет і ми просто хочемо доставити посилки вчасно».

Невідомо, скільки всього існувало таких облікових записів. У серпні 2019 року Bellingcat зафіксував близько 50 схожих акаунтів у США та Європі.

Amazon відмовилася від кампанії наприкінці 2021 року та видалила всі повідомлення співробітників у соцмережах.

За словами джерел FT, компанія виявилася незадоволеною ефективністю такої схеми із залучення нових співробітників. Крім того, деякі заводили відразу кілька підроблених облікових записів, щоб написати більше позитивних відгуків і отримати більше грошей.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS