Коронавірус в китайських аеропортах може посилити дефіцит чипів і підняти ціни на електроніку

Відправлення вантажів із Шанхаю морем доводиться чекати по 2,5 місяці

фото Pixaby

Перебої в поставках електронних компонентів досі були пов’язані переважно з роботою морських каналів доставки товарів з Азії, а відправка продукції повітрям рятувала учасників ринку, хоча й обходилася дорожче. Тепер під загрозою зриву опинилася і своєчасність поставок виробів із Шанхаю повітрям, оскільки пропускна спроможність місцевого аеропорту знову обмежена.

Причиною стали виявлені випадки захворювання на коронавірус, пише 3DNews з посиланням на Bloomberg.

У серпні минулого року, як пояснює видання, робота всього вантажного терміналу міжнародного аеропорту Пудун у Шанхаї була паралізована виявленням серед співробітників кількох позитивних випадків зараження COVID-19.

Тоді під загрозою суттєвої затримки опинилися поставки автомобільних компонентів для японської компанії Mazda.

Цього року проблема шанхайського транспортного вузла посилюється тим, що сюди перенаправляють морські судна зі східної частини Китаю, оскільки там з обсягом вантажів не може впоратися наземна інфраструктура. Відправлення вантажів із Шанхаю морем тепер доводиться чекати по два з половиною місяці.

Минулого тижня в аеропорту Пудун знову виявили інфікованих COVID-19 співробітників, в результаті сотні людей відправлені на карантин, хоча місцева влада продовжує наполягати, що відправка вантажів повітрям із Шанхаю здійснюється в штатному режимі.

За оцінками логістичної компанії Keelvar, перебої у роботі аеропортів у Китаї можуть спричинити зростання витрат на доставку продукції на 30%. Принаймні на американському напрямі експорту це може позначитися у сегменті електронних компонентів.

Як повідомлялося, китайська Zeekr планує випускати 650 000 електромобілів щороку, з них 100 000 – для Заходу.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS