Мобільні оператори України та «Укртелеком» згодні надавати зв'язок українцям, навіть якщо на їхніх рахунках немає коштів. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
«Робимо все можливе, щоб усі залишалися на зв'язку навіть із нульовим балансом», – повідомили у коментарі агентству в пресслужбі «Vodafone Україна».
В «Укртелекомі» повідомили, що рішення не відключати абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом від надання послуг було ухвалено оператором цього ранку.
«У нас наразі понад 50 000 клієнтів інтернет-послуги в динаміці, кого могло торкнутися відключення за несплату. Але ми вирішили не відключати наших абонентів», – повідомив директор із корпоративних комунікацій «Укртелекому» Михайло Шуранов.
У пресслужбі lifecell також заявили, що готові підтримати своїх абонентів.
«Щоб наші абоненти могли будь-якої миті зв'язатися з рідними та близькими, lifecell нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів», – прокоментували агентству в пресслужбі оператора.
Станом на 13:35 четверга мобільна мережа оператора працює в штатному режимі. Однак оператор попереджає, що в умовах, коли мільйони людей одночасно здійснюють дзвінки, іноді з'єднання може відбуватися не з першого разу.
У «Київстарі» працюють над варіантами вирішення цієї ситуації, найближчим часом буде комунікація з цього питання.
Як повідомлялося, раніше Національний центр оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій Держспецзв'язку звернувся до операторів із рекомендацією не відключати від мобільного зв'язку та доступу до мережі інтернет абонентів, які не мають коштів на рахунку або мають заборгованість.