IT-компанія OBRIO надала безплатний доступ до свого продукту

Йдеться про платформи для автоматизації маркетинг-процесів AdBraze

Фото: dou.ua

Стало відомо, що для підтримки українського бізнесу та спеціалістів, українська продуктова IT-компанія OBRIO відкрила безплатний доступ для користування платформою для автоматизації маркетингу – AdBraze

Джерело. Про це йшлося в пресрелізі компанії

Деталі. AdBraze став безплатний на чотири місяці з моменту реєстрації для всіх українських компаній, які активно використовують performance маркетинг у своїй діяльності.

Щоб користуватися платформою безплатно, достатньо лише заповнити форму, натиснувши кнопку “Contact us” на сайті. У коментарі написати “Слава Україні” та отримати підтвердження на пошту. Користувачі матимуть доступ до повного функціонала продукту. 

AdBraze автоматизує запуск рекламних кампаній, тож це дозволить:

Довідка

OBRIO –  продуктова IT-компанія з бізнес-екосистеми Genesis. Серед партнерів – Facebook, Snapchat, TikTok, Google, Amazon. Наприклад, Apple робить для OBRIO персональні рев’ю додатків та консультує, як можна їх покращити.

У команді компанії – 200 фахівців, які створюють продукти для 15 млн користувачів із 50 країн світу. OBRIO створює IT-продукти в нішах Mobile, Web, SaaS, GameDev.
AdBraze – один з продуктів компанії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS