Лимонади російського виробника «Черноголовка» з'явилися в меню мережі ресторанів швидкого харчування KFC на тлі виходу з росії PepsiCo, пише The Insider.
У меню на сайті доступні «Байкал», «Дюшес», «Кола» та лимонад зі смаком апельсина. При цьому біля напоїв бренду PepsiCo – 7Up, 7Up, Мохіто, Pepsi, Mirinda зазначається, що товар буде пізніше.
На початку березня PepsiCo заявила, що припиняє рекламну діяльність та продаж напоїв у росії. PepsiCo Inc. володіє брендами Pepsi, 7up, Mirinda, Diet Pepsi, Tropicana, Lay's, Cheetos, Doritos та іншими.
Yum! Brands також оголошувала, що зупиняє діяльність у росії 70 ресторанів, що належали KFC. Однак це не торкнулося ресторанів, що працюють за франшизою, їх більше тисячі.
Раніше McDonald's оголосила, що через санкції тимчасово закриє у росії усі 850 своїх закладів. Перший ресторан McDonald's був відкритий у Москві в 1990 році, незадовго до розпаду СССР.
10 березня заступник голови Ради безпеки Дмитро Медведєв заявив, що уряд опрацьовує низку заходів у відповідь на відмову іноземного великого бізнесу вести справи в росії. Медведєв звинуватив західні компанії в тому, що вони фактично кидають свої колективи в росії напризволяще. За його словами, серед кроків у відповідь – банкрутство та націоналізація майна таких іноземних організацій.
Нагадаємо, власник франшизи KFC вирішив продати бізнес у росії, але це зробити не так просто через санкції.