Війна зриває маски: бренд морозива «Бєлая Бяроза» виявився українським і вже змінив назву

«Смачний білоруський пломбір» виявився лише комерційним міфом

ТМ «Біла Береза»

Торгова марка «Бєлая Бяроза», що виробляє різні види морозива, змінила назву на «Біла Береза». У компанії, яка базується в Дніпрі, пояснили, що не мають до Білорусі ніякого відношення.

До цього компанія просто використовувала білоруську назву для своєї продукції, поширюючи серед покупців міф про «смачний і якісний білоруський промбір», який насправді виявився українським.

«Продукція ТМ «Бєлая Бяроза» ніколи не вироблялась на території Білорусі, а є виключно українським продуктом. Безпосередньо вся продукція виготовлялась й виготовляється на потужностях відомого українського виробника», – йдеться в повідомленні компанії у Facebook.

«Так, у момент створення торгової марки, це більш ніж 10 років тому, та певний час після, така сировина, як вершкове масло для виробництва продукції ТМ «Бєлая Бяроза» дійсно закуповувалась у білоруського виробника «Бабушкина Крынка», але згодом усе виробництво почало здійснюватися виключно з української сировини», – розповіли в компанії, наголосивши, що «Бєлая Бяроза» – торговельна марка «з трохи білоруським ім’ям, але з українськім корінням та душею».

«Як тільки розпочалась ця страшна війна, керівництвом компанії було прийнято рішення – терміново змінити логотип «Бєлая Бяроза» на «Біла Береза», та на даний момент, як це було можливо зробити у воєнний час, більша частина упаковки вже має український логотип. Що ще раз підтверджує, ТМ «Біла Береза» завжди була, є і буде виключно українським брендом», – підкреслили в компанії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS