«Укрзалізниця» відновила дві ділянки залізничного сполучення Закарпаття з Румунією

Збудовані ділянки Рахів– Берлебаш – держкордон та Тересва – держкордон

Фото: DW

Що сталося. «Укрзалізниця» завершила реконструкцію і відкрила дві нові ділянки залізничного сполучення між Україною та Румунією.

Джерело. Про це повідомляє пресслужба компанії.

Деталі. Збудовані дві ділянки: Рахів – Берлебаш – держкордон і Тересва – держкордон довжиною 19,3 та 1,1 км відповідно.

«Ці дві ділянки стануть третім і четвертим стиками на кордоні з Румунією – нашому найбільш завантаженому напрямку. Їх відкриття дозволить відправляти додаткові шість пар вантажних поїздів на день. Це додаткові 3,5 млн тонн вантажів на рік», – прокоментував голова правління «УЗ» Олександр Камишин. 

За його словами, ці ділянки також відкривають перспективу і для нових пасажирських напрямків: міжрегіонального сполучення між Ужгородом та Івано-Франківськом і Чернівцями, а також міжнародних маршрутів між українськими та румунськими містами. Це стане можливим одразу після того, як румунська сторона відремонтує свою частину дільниці.

До того часу по цій дільниці ходитиме приміський дизель-поїзд №6441/6442 Коломия – Рахів – Коломия, маршрут якого вже продовжено до станції Ділове, що на кордоні з Румунією.

Наразі «Укрзалізниця» веде переговори з Румунією, щоб відновити залізничну колію на території сусідньої країни. Після цього між країнами буде відкрито пункт пропуску Берлебаш – Валя – Вишеулуй. Це дозволить суттєво розвантажити наявні пункти пропуску Вадул – Сірет – Дорнешти та Дьяково – Халмеу.

Бекграунд. Раніше «УЗ» запустила два модернізовані пасажирські потяги. Зокрема, на маршруті Київ – Рівне – Луцьк розпочав курсування модернізований електропотяг Skoda, а на маршруті Київ – Біла Церква запущений приміський електропотяг, який був оновлений у рамках проєкту Kyiv City Express.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS