Китай відмовився постачати в росію двигуни для КамАЗів

Китайські компанії не хочуть ризикувати, щоб не потрапити під санкції

фото Motor.ru

Китайська мотобудівна Weichai зупинила постачання газових двигунів Камському автомобільному заводу (КамАЗу), які в росії ставили на газомоторні моделі тягачів покоління К4, на самоскиди на метані та автобуси НефАЗ.

Джерело. Про це пише The Moscow Times з посиланням на «Известия» і три джерела, знайомі із ситуацією.

Деталі. Один зі співрозмовників видання зазначив, що влада Китаю попередила корпорацію про ризики роботи з російськими компаніями, які потрапили під західні санкції.

Припинення співпраці з китайським постачальником порушило плани російського виробника щодо випуску нових моделей автомобілів. Завод збирався ставити дизельні мотори Weichai на вантажівки класичного покоління К3, була зібрана перша машина для лінійки КамАЗ-43118. Наступного року також планувалося розробити ще один тягач на газі.

Крім цього, в росії КамАЗ і Weichai мають спільне підприємство, яке займається виробництвом індустріальних і суднових двигунів.

Експерти припускають, що без нового газового двигуна Камський автозавод можуть потіснити китайські та білоруські конкуренти.

Після початку війни в Україні російський КамАЗ потрапив під санкції США, Євросоюзу, Великої Британії, Канади, Австралії, Швейцарії, Нової Зеландії. Деякі країни ввели обмеження проти гендиректора заводу Сергія Когогіна та держкорпорації «Ростех», яка має 47,1% акцій підприємства.

Навесні у КамАЗу виник дефіцит американських двигунів Cummins, німецьких коробок передач ZF та паливної апаратури Bosch.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS