АМКУ оштрафував власника бренду «Greenfield» на 80 млн грн

ТОВ «Орімі Україна» не подало інформацію про кінцевого бенефіціара з росії

Фото: stopfake.kz

Що сталося. Антимонопольний комітет України (АМКУ) оштрафував ТОВ «Орімі Україна», власника бренду «Greenfield», на 80 млн грн за неподання інформації про кінцевого бенефіціара-росіянина.

Джерело. Про це йдеться на сайті АМКУ.

Деталі. Справу проти товариства розпочали за заявою рітейлера ТОВ «Восторг». У ній повідомлялося, що обвинувачена компанія розіслала торгівельним мережам електронного листа з заявою про те, що його кінцеві власники не пов’язані з рф.

Також у листі наголошувалося, що мажоритарна бенефіціарна власниця корпоративних прав в статутному капіталі Вероніка Касьяненко є громадянкою Великобританії та Північної Ірландії останні 10 років та «є міжнародним незалежним приватним інвестором».

Натомість СБУ та Служба зовнішньої розвідки України встановили факт наявності родинних зав’язків між бенефіціаром «Орімі Україна» та Сергієм Касьяненком, одним з власників російської компанії «Орими Трейд».

АМКУ наголошує, що ТОВ «Орімі Україна» також володіє торговими марками «TESS», «Принцеса Гіта», «Принцеса Канді», «Принцеса Нурі» та «Принцеса Ява», «Jardin», «Piazza del Caffe» та «Жокей».

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що АМКУ вдруге за тиждень розкрив змову на тендерах з реконструкції стадіонів. Компанії отримали штрафи сукупно на більш ніж 6 млн грн.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS