10 лютого 2023 року на щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу.
Лейтмотивом програми Big Trade-Marketing Show у 2023 році стали ключові та найактуальніші світові та локальні тренди у трейд-маркетингу.
Учасники заходу зможуть:
-
скласти план з удосконалення роботи власних маркетингових команд;
-
перейняти успішний досвід колег;
-
отримати практичні кейси та рекомендації найкращих трейд-маркетологів України;
-
поринути в атмосферу висококонцентрованого креативного нетворкінгу;
-
придбати нових партнерів;
-
провести переговори та обговорити найпотужніші колаборації.
І все це – за один день!
Ключові питання конфренції:
-
Виклики для трейд-маркетингу в умовах воєнної економіки, які зміни відбулись в просуванні товарів.
-
Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
-
Як використовувати штучний інтелект для створення персоналізованих пропозицій у сучасних умовах
-
Ефективні нецінові промо. Нестандартні альтернативи знижкам за обмеженого бюджету на просування.
-
Які промо та акційні пропозиції можуть допомогти збільшити продажі та підвищити лояльність покупців в умовах сьогодення.
-
Технології створення висококваліфікованих команд – навчання, кар'єра, нестандартні мотиваційні програми.
-
Трансформація в стратегії мерчандайзинга. Ефективне управління торговим простором.
-
Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
-
Нові можливості і цифрові інструменти маркетингу в ритейлі.
-
Стратегії та алгоритми просування товарів на маркетплейсах
-
Практики управління асортиментом в умовах кризової ситуації.
Спікери конференції:
-
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
-
Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як вибудовувати з ними комунікацію в умовах великої трансформації суспільства.
-
В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек «Подорожник», – Діджиталізація... на часі.
-
Валентина Комарова, директорка з маркетингу Цитрус, – Як створити працюючу акцію? дієві інструменти планування та оцінки ефективності трейд-маркетингових акцій.
-
Ольга Момчилович, директорка з маркетингу «ЛотОК».
-
Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
-
Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркінгу, який пристосований для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі
Mind.ua та стрічці
Google NEWS