Продажі електромобілів у період з 2021 до 2025 роки зростатимуть у середньому на 45% з рік у рік, а до середини десятиліття до 30% всіх легкових машин, що продаються у світі, будуть електричними.
Джерело. Про це йдеться в аналізі DigiTimes Research.
Деталі. Торік у всьому світі було продано 9,78 млн електромобілів. Цього року обсяги продажів електромобілів зростуть на 49% – до 14 млн штук. З цієї кількості, як вважають автори прогнозу, понад 60% машин із тяговими електродвигунами, або 9 млн, буде продано на території Китаю.
На другому місці – Європа з 24% ринку, а США мають 9% і третє місце.
Успіх Китаю у сфері електрифікації легкового транспорту аналітики пояснюють цілеспрямованою політикою вищого керівництва країни, субсидуванням місцевих виробників і розвитком мережі зарядних станцій, кількість яких досягла максимального значення серед усіх інших країн.
Виробник тягових батарей CATL і виробник електромобілів BYD потрапили до десятки найбільших постачальників в Азії за версією DigiTimes Research. Перша компанія є світовим лідером із виробництва тягових батарей, а BYD уже посідає перше місце на китайському ринку електромобілів.
Китай контролює 80% ринку послуг із переробки матеріалів для випуску тягових батарей. Вартість останніх може досягати 30–35% від ціни електромобіля, тому висока концентрація профільних виробництв у КНР робить місцеві машини досить дешевими й за межами країни.
Європейська промисловість значною мірою залежить від китайських постачальників, тому нові геополітичні реалії ставлять під загрозу реалізацію багатьох проєктів розвитку виробництва електромобілів у Європі.
Для південнокорейських постачальників батарей напруженість відносин між Китаєм і США відкриває можливості розвитку локального виробництва в останній з країн. У майбутньому на них може припасти до 60% потужностей випуску тягових акумуляторів на території США.
Бекграунд. Нагадаємо: Tesla різко знизила ціни на свої авто в Китаї, і тепер обурені покупці вимагають компенсацію.