На щорічній конференції Big Trade-Marketing Show-2023: Моменти істини сьогодення зберуться понад 300 учасників, щоб обговорити тренди та тенденції розвитку трейд-маркетингу у 2023 році.
Організатор заходу – В2В-компанія TradeMasterGroup.
Місце проведення: м. Київ, UBI Конференц Хол, вул. Дорогожицька, 8.
Партнери конференції
-
Партнер з лояльності Art Nation Loyalty
-
Партнер з стимулювання продажів – Pepsell
-
Партнер з мерчендайзингових рішень – OUTFORZ
-
Партнер з автоматизації та консалтингу – Consulting for Retail
-
Трансформаційний Партнер – YouCoach
-
Партнер кава-брейків – ONE LOVE
Спікери конференції:
-
Модератор конференції Сергій Цимбал, Керівник департаменту навчання і розвитку персоналу, ТОВ «Епіцентр К»
-
Катерина Калюжна, Senior Research Executive, Brand Guidance Kantar Ukraine, – Емоційна складова комунікації. що зараз чекає клієнт?
-
Марина Забарило, директорка Consumer Panel & Services, GfK Ukraine, – Як змінилася поведінка покупців та як це впливає на ринок?
-
В'ячеслав Сауц, директор з маркетингу мережі аптек «Подорожник», – Діджиталізація... на часі.
-
Ольга Момчилович, директорка з маркетингу «ЛотОК», – Підвищення лояльності споживача через персоналізацію клієнтського досвіду.
-
Ірина Громова, Директорка з маркетингу Art Nation Loyalty, – Практики фіджитал для покращення клієнтського досвіду у ритейлі
-
Андрій Боровський, керівник відділу маркетингу Хенкель Баутехник (Украина), – Виклики для маркетингу в умовах воєнної економіки.
-
Максим Незвієцький, віце-директор з маркетингу мережі мультимаркетів Аврора, – Акції лояльності у воєнний період.
-
Дмитро Тимохін, Керівник управління трейд-маркетингу МХП, –Як використовувати BIG DATA-рішення при розробці трейд маркетингової стратегії, що працює зараз?
-
Леся Нікуліна, Начальник відділу торгового маркетингу мережі Фокстрот, – Емоційна складова комунікації в умовах воєнної економіки. Як задовольнити очікування клієнта на тор. Майданчику
-
Ростислав Прядко, Партнер, керівник з розвитку та маркетингу в Pepsell – Нові підходи до стимулювання продажів
-
Марина Вознесенська, Директор з маркетингу мережі магазинів «Експрес Маркет box» – ЕФЕКТИВНІ НЕЦІНОВІ ПРОМО ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ПРОДАЖ ТА ЛОЯЛЬНОСТІ ПОКУПЦІВ В УМОВАХ СЬОГОДЕННЯ
-
Столярук Іван Ігорович, Провідний фахівець з просування та розробки програмного забезпечення OUTFORZ, – PICSELL: ефективне рішення задач по управлінню полицею та командою мерчендайзерів.
-
Євген Чорний, керівник з продуктів Big Data, Kyivstar, – Big Data-аналітика: як залишатися актуальним для клієнта?
-
Василь Яцишин, Керівник служби торгового маркетингу Кормотех, – Розробляємо ефективну а гнучку програму лояльності. Нові підходи у персональній комунікації. Чому виробник також може мати програму лояльності.
У рамках конференції відбудеться виставка товарів – експозиція рішень та послуг для трейд-маркетингу.
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися на Конференцію можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380 67 851 10 65.
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі
Mind.ua та стрічці
Google NEWS