«Енергоатом» купує електробуси та зарядні станції у Туреччини за 233 млн грн, відкинувши дешевшу пропозицію від львівського заводу

Підрозділ НАЕК визнав переможцем «Авто-Регіон», пропозиція якого коштує дорожче на 34%

Фото: Укрінформ

Що сталося. Відокремлений підрозділ «Атомпроектінжиніринг» НАЕК «Енергоатом» відхилив тендерну пропозицію від львівського заводу «ЕлектронМаш» у торгах із закупівлі 10 електричних автобусів і 5 зарядних станцій і визнав переможцем другого учасника – «Авто-Регіон», пропозиція якого коштує дорожче на 34%.

Джерело. Про це свідчить інформація в ProZorro, передає «Інтерфакс-Україна».

Деталі. Пропозиція «ЕлектронМаша», що включала електробуси власного виробництва та польські зарядні стації за 174 млн грн, відхилена через невідповідність умовам техспецифікації та іншим вимогам до предмета закупівлі.

Водночас ТОВ «Авто-Регіон» (офіційний імпортер та дилер турецької Temsa) запропонував електробуси та зарядні станції Vestel майже за 233,578 млн грн, у тому числі електроавтобуси за 224,66 млн грн (або 22,47 млн грн за один) та зарядні станції Vestel за 8,91 млн грн (1,78 млн грн за одиницю).

Обидва учасники надали довідку про рівень локалізації (у 2023 році має бути не нижче 15%), при цьому «ЕлектронМаш» вказав 40,28%, а «Авто-Регіон» – 15,98%.

Наразі у ProZorro опубліковано намір про укладання договору з «Авто-Регіоном».

Бекграунд. Раніше повідомлялося, що «Енергоатом» замовив чеській компанії Neria Energy матеріали для оливоочисного обладнання Рівненської АЕС на 318 000 євро. Ціна обладнання у перерахунку на євро виявилася на 15% більша від ціни попередньої закупівлі тих самих фільтрів.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS