Що сталося. Netpeak Group запустила перший український сервіс – Asolytics, що оптимізує видимість мобільних застосунків у магазинах.
Джерело. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Деталі. Інструменти Asolytics мають підійти не лише просунутим розробникам, а й командам, які зіткнулися з просуванням застосунків уперше.
Зазначається, що сервіс підбирає семантику на основі даних про конкурентів одразу для різних країн і різними мовами. Зокрема, інструменти дозволяють знаходити й аналізувати сотні релевантних ключових слів. Також можна отримати підказки для конкретного ключового слова на основі семантики конкурентних застосунків зі всього світу.
Також Asolytics виявляє всі неправильно оптимізовані елементи застосунку й одразу генерує підказки, що потрібно виправити. Також можна отримати аналітику про ефективність оптимізації та замовити послуги в ASO-спеціалістів.