Що сталося. Найбільша у світі харчова група Nestle продовжить підвищення цін цього року після того, як подорожчання інгредієнтів вплинуло на зниження чистого прибутку компанії за весь рік.
Джерело. Про це заявив генеральний директор Марк Шнайдер, передає Reuters.
Деталі. Він відмовився коментувати запланований рівень підвищення цін, який, за його словами, був необхідним для компенсації збитків, спровокованих підвищенням цін на товари.
Виробник розчинної кави Nescafe та шоколадних батончиків KitKat торік підняв ціни на 8,2%, але це не повністю компенсувало вплив зростання витрат на інгредієнти на маржу.
«Наша валова рентабельність знизилася приблизно на 260 базисних пунктів – це величезна сума. У нас є деякі ринки, як-от США та Велика Британія, де ми спостерігаємо сильну інфляцію, а також інші ринки, як-от Китай і тут, у Європі… де інфляція більш приглушена», – сказав Шнайдер.
Бекграунд. Водночас Nestlé інвестує 40 млн франків ($39,4 млн) у відкриття нового виробничого майданчика в Україні – у Смолигові Волинської області.