Акції американського виробника рослинного м’яса Beyond Meat зросли наприкінці торгів після повідомлення про продажі в четвертому кварталі, які перевершили очікування, і компанія продемонструвала прогрес у досягненні своєї мети стати прибутковою.
Джерело. Про це пише Bloomberg.
Деталі. Виручка в четвертому кварталі в розмірі $79,9 млн перевищила середню оцінку в $75,7 млн, складену Bloomberg. Вдалими виявилися продажі в США в супермаркетах та ресторанах, а також міжнародними каналами.
Акції компанії зросли на 14% після закриття торгів.
«Ми досягли значного прогресу в нашому переході до моделі сталого зростання», – заявив генеральний директор Ітан Браун. Компанія повідомила про збиток у розмірі $56,5 млн – це краще, ніж очікувала Волл-стріт.
Проте виручка, як і раніше, знизилася на 21% порівняно з минулим роком, оскільки ціни залишаються вищими, ніж на м'ясо тварин, а бюджет стає дедалі більш обмеженим. Судячи з ринкових даних, інтерес споживачів до рослинного м'яса також знижується.
Beyond Meat заявила, що на кінець четвертого кварталу її грошові резерви склали $309,9 млн порівняно з $390,2 млн, про які вона повідомляла в попередньому кварталі. Компанія скорочує витрати, менше витрачаючи на маркетинг та скорочуючи операційні витрати. Вона також звільнила співробітників.
Хоча виручка виявилася вищою, ніж очікувала Волл-стріт, вона знизилася порівняно з минулим роком як у супермаркетах, так і ресторанах, навіть попри те, що компанія знизила ціни і розширила дистрибуцію. Порівняно з минулим роком було додано близько 5000 нових точок громадського харчування в США.
Компанія очікує чистий виторг у діапазоні від $375 до $415 млн за весь рік порівняно з оцінкою аналітиків у $394 млн.
Компанія була заснована Ітаном Брауном у Каліфорнії в 2009 році. Стартап отримав венчурне фінансування від GreatPoint Ventures, Kleiner Perkins, Obvious Corporation, Білла Гейтса, Біза Стоуна, Humane Society і харчової корпорації Tyson Foods.
У квітні 2013 року компанія почала продавати курячу продукцію на рослинній основі в супермаркетах Whole Foods у США. У 2014 році було розроблено імітований продукт з яловичини.