Apple припинила в росії гарантійне обслуговування своїх MacBook та iPad

Така ж доля може спіткати смартфони iPhone і годинники Apple Watch

Американська компанія Apple призупинила гарантійне обслуговування ноутбуків MacBook та планшетів iPad у росії.

Джерело. Про це пише «Інтерфакс» з посиланням на службу підтримки Apple.

Причиною рішення стали санкційні обмеження на імпорт до росії, зокрема щодо запчастин, зазначили в компанії. Гарантійне сервісне обслуговування MacBook та iPad «припинилося на даний момент», сказали в компанії. Терміни не уточнюються.

У сервісному центрі Fixed.one повідомили, що Apple пропонує власникам техніки, які зіткнулися з проблемами протягом гарантійного терміну, звертатися до магазинів та вимагати повернення коштів.

При цьому призупинення обслуговування не торкнулося смартфонів iPhone і годинника Apple Watch, проте не виключено, що це ненадовго.

Fixed.one також попередив, що рішення Apple загрожує масовим закриттям авторизованих сервісних центрів (АСЦ), оскільки вони залишаться без роботи.

Fixed.one пообіцяли продовжити роботу, але зазначили, що надалі обслуговування техніки Apple займатиме більше часу і вимагатиме оплати різних логістичних витрат.

Бекграунд. Apple зупинила роботу в росії у березні через війну в Україні. Було припинено постачання техніки, повністю перестав працювати сервіс Apple Pay. Випущені з того часу iPhone 14 та iPhone SE третього покоління поставляються в країну за схемою «паралельного імпорту», тобто без дозволу правовласника. У грудні Apple вирішила закрити штаб-квартиру біля Кремля.

Як повідомлялося, імпорт iPhone до росії впав у 3 рази у 2022 році – 15% усіх iPhone, що надійшли за паралельним імпортом, було ввезено з Індії.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS