Компанія «Епіцентр» використовує штучний інтелект для створення контенту, елементів програмного коду, рекламних банерів та голосових повідомлень.
Про це повідомляє пресслужба ритейлера.
Якість контенту, згенерованого ШІ, додатково перевіряє редактор. Втім, робота нейромереж дозволяє значно зменшити час для пошуку інформації, а також автоматизувати рутинні завдання.
З допомогою ШІ ритейлер озвучує текстові оголошення та їхні комбінації, а також персоналізує відео.
«Це дозволяє дуже чітко таргетувати комунікацію і відповідно отримати значно більшу ефективність від рекламних оголошень. У результаті конверсія по відеокампаніях зросла майже удвічі, а ціна за конверсію зменшилася втричі. Також завдяки API автоматизована інтеграція з Google Ads та Ads Manager», – йдеться в повідомленні.
За словами диджитал-маркетинг директора «Епіцентру» Андрія Труша, компанія планує використання штучного інтелекту для подальшої автоматизації та роботизації багатьох процесів в онлайні.
Бекграунд. За даними IBM Global AI Adoption Index 2022, 35% компаній використовують штучний інтелект (ШІ) у бізнесі, а ще 42% досліджують можливості його застосування. Mind розібрався, де саме ШІ найкраще проявляє себе та як це допомагає розвивати власну справу.