Продажі вінілових платівок у США вперше за 35 років обігнали компакт-диски

Найчастіше платівки купують зумери – вони витрачають на музику на 18% більше грошей щомісяця

Фото: pexels.com

У 2022 році вінілові платівки випередили компакт-диски у продажі: 41 млн одиниць проти 33 млн проданих CD.

Про це йдеться в щорічному звіті про доходи Американської асоціації звукозапису (RIAA).

Продажі вінілових платівок повільно зростали впродовж останніх 16 років, і тепер на них припадає 71% усіх доходів від фізичних музичних форматів. З їхнього прибутку в $1,7 млрд за 2021–2022 роки лише продажі вінілу сягнули $1,2 млрд.

Відродження інтересу до вінілу спостерігається у Великій Британії та США, а також у Німеччині, Японії та Південній Кореї.

«Багато любителів музики стверджують, що саме цей формат забезпечує більш автентичне звучання порівняно із цифровим. Ностальгія також відіграє певну роль, але молодші покоління також стимулюють продажі. Частково це також результат того, що дистриб'ютори пильно стежать за тенденціями й не лише задовольняють потреби споживачів, а й виходять за рамки маркетингу продукції та створюють попит на неї», – йдеться в повідомленні.

Згідно зі звітом компанії Luminate, саме представники наймолодшого покоління – зумери – готові витрачати гроші на підтримку своїх улюблених артистів, особливо коли йдеться про мерч. Вони на 27% частіше купують вінілові платівки й витрачають на музику на 18% більше грошей щомісяця, ніж середній слухач у США.

Зазначається, що найпопулярнішою артисткою, яка продала майже 1,7 млн вінілових платівок, стала Тейлор Свіфт, поруч із нею – Гаррі Стайлз та The Beatles із 719 000 та 553 000 продажів відповідно.

Бекграунд. Раніше Mind писав про свіжий плейлист: новий альбом Gorillaz, пісня Саші Чемерова про Бахчисарай, триб’ют Кета Стівенса і не тільки.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS