«АТБ-Маркет», яка володіє в Україні мережею магазинів АТБ, за підсумками 2022 року скоротила чистий прибуток утричі порівняно з попереднім роком – до 2,8 млрд грн.
Про це повідомила Українська рада торгових центрів із посиланням на дані Opendatabot.
Чистий дохід компанії торік становив 148,3 млрд грн, що на 0,2% менше від показника 2021 року.
Згідно з фінрезультатами компанії, вартість її активів у 2022 році скоротилася на 2,4%, до 41,3 млрд грн, зобов'язання – на 2,6%, до 27,2 млрд грн.
Корпорація «АТБ» – об'єднання великих українських підприємств, які здійснюють свою діяльність у таких сферах бізнесу як роздрібна торгівля, управління активами, виробництво та продаж продуктів харчування, надання послуг у сфері спорту та відпочинку. На підприємствах корпорації працює понад 70 тис. осіб.
Рітейлерська мережа корпорації станом на початок 2023 року налічує 1116 магазинів проти 1316 магазинів у січні 2022 року. За підсумками минулого року в умовах повномасштабної війни проти України, розв'язаної росією, корпорація «АТБ» сплатила до бюджетів різних рівнів 20,4 млрд грн податків і зборів, що перевищує показник попереднього року майже на 1 млрд грн.
Бекграунд. Раніше повідомлялося, що торік найбільше зріс обіг підприємств у сфері оптової та роздрібної торгівлі, постачання електроенергії та газу. «Нафтогаз», АТБ, «Д.Трейдинг» очолили топ українських компаній за обігами.