Акції LVMH зросли до рекорду після того, як китайські покупці вийшли з найсуворіших у світі карантинних обмежень і почали купувати продукцію бренду, що призвело до різкого зростання продажів у власника Louis Vuitton.
Про це повідомляє Bloomberg.
Органічні продажі в найбільшому підрозділі групи, який продає модні вироби та шкіряні вироби, зросли на 18% у I кварталі – це майже вдвічі більше, ніж очікували аналітики. Зростання підрозділу в Китаї досягло двозначного відсотку, повідомив аналітикам у середу фінансовий директор Жан-Жак Гіоні.
За його словами, LVMH «надзвичайно оптимістично налаштований» щодо Китаю у 2023 році. Однак виконавчий директор сказав, що LVMH спостерігає уповільнення зростання в США, при цьому особливо постраждали попит на коньяк і продажі шкіряних виробів.
На торгах у Парижі акції зросли на 5%, піднявши ринкову вартість LVMH приблизно до 440 млрд євро, що є найвищим показником у Європі.
Бекграунд. Нагадаємо: паризька компанія LVMH є першим виробником предметів розкоші, який оприлюднив дані про продажі за I квартал, і загалом вважається лідером решти галузі. Конкуренти Hermes International, який публікує результати в п’ятницю, і власник Cartier Richemont також підвищили оптимістичні сподівання завдяки тому, що китайські покупці сприятимуть продажам і прибутку.