Челендж з Reactor Monitor: 9 завдань для вдосконалення клієнтського досвіду від польської енергокомпанії

Запропонуйте своє рішення і протестуйте його в середовищі TAURON Group

Фото: tauron.pl

Компанію TAURON Polska Energia знають на ринку енергетики вже понад 20 років. Вона є другою за величиною енергокомпанією Польщі й працює у всіх сферах енергетичного ринку: займається видобутком вугілля, виробляє, розподіляє та продає електро- і теплову енергію, реалізує паливо і супутні товари, є учасником ринку торгівлі газом. Компанія є материнською у групі TAURON, до якої входять близько 30 компаній – щорічно група постачає понад 51 ТВт·год електроенергії, а загальна кількість клієнтів перевищила 5,7 мільйона.

В середньому група TAURON витрачає понад 1 мільярд злотих на рік на заведення в мережу нових клієнтів, і за останні три роки загалом підключила понад 120 тисяч споживачів. За прогнозами керівників компанії, інтерес з боку клієнтів залишатиметься високим. Тож не дивно, що TAURON Group йде шляхом діджиталізації, щоб відповідати очікуванням сучасних споживачів, у першу чергу – в сегментах B2C і B2B.

TAURON Innovation Challenge

Ключова індустрія: Energy

Опис: TAURON Group запрошує до участі в челенджі стартапи і технологічні команди, чиї рішення допоможуть вдосконалити клієнтський досвід – розширити його та вивести на наступний рівень. Компанія шукає інноваційні ідеї та рішення у таких напрямках:

  1. Нові продукти і бізнес-моделі: які енергетичні продукти могли б поповнити портфоліо групи, і як використати її бренд, досвід та інфраструктуру для їх розробки, тестування і впровадження?
  2. Діджиталізація, автоматизація, персоналізація: як швидко, ефективно і без зайвих формальностей подбати про клієнта так, щоб у нього були тільки позитивні враження від взаємодії з компанією?
  3. Розуміння даних, тенденцій і потреб клієнтів: рішення, що аналізують та обробляють великі масиви даних, або здатні використовувати дані, якими ще не володіє компанія.
  4. Омніканальність: інструмент, який дозволяє зібрати розпорошені по багатьом каналам дані комунікації з клієнтом в одне ціле.
  5. Позитивний клієнтський досвід: рішення, які допоможуть клієнту безболісно та з посмішкою взаємодіяти з компанією.
  6. Забезпечення безперебійного та швидкого обслуговування клієнтів B2C та B2B: рішення, що допоможуть комплексно управляти взаємодією між клієнтом і компанією у будь-який спосіб.
  7. Консалтинг для клієнтів B2C та B2B: новітні технології для підтримки і консультування клієнтів та створення пропозиції, яка точно відповідає його потребам.
  8. Розробка клієнтського мобільного додатку: рішення, яке могло б звести всю взаємодію між клієнтом і компанією в межі однієї програми – інтуїтивно зрозумілої, швидкої, надійної та високобезпечної.
  9. Удосконалення нормативно-правового обслуговування: технології, які б могли допомогти клієнтам орієнтуватися в лабіринті законодавчих норм.

Переваги для команд:

Дедлайн: 30 квітня 2023 року.

Як взяти участь: Онлайн-форма польською мовою розміщена на платформі Open Innovation House. Підготуйте пітч-презентацію. Можна вибрати декілька завдань.

[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS