Челендж з Reactor Monitor: Впорядкувати трафік у заповідних зонах

Технології для контролю доступу, паркування, інформування шукає найбільший в Австрії розпорядник природних територій

Челендж з Reactor Monitor: Впорядкувати трафік у заповідних зонах
Фото: wald-der-zukunft.at

Наприкінці 2022 року в канадському Монреалі екологи з майже 200 країн світу, у тому числі з України, зібралися на Конференцію ООН з біорізноманіття. Подія, яка увійшла в історію під назвою COP15, мала на меті виробити спільне бачення того, як зупинити стрімку втрату біорізноманіття, і окреслити найближчі кроки для досягнення цієї мети. Учасники встановили 23 цілі, які потрібно виконати до 2030 року. Найпомітніші з них – передача під охорону 30% території Землі (суша, прибережні та океанські території; нині під охороною перебувають приблизно 17% суші та 8% моря), а також відновлення 30% наземних і морських екосистем.

Але як рятувати природні зони від людини? Або принаймні регулювати присутність людини у заповідних місцях? Найбільший в Австрії розпорядник природних територій Österreichische Bundesforste AG робить ставку на інновації та шукає рішення, які дозволять контролювати доступ і паркування у природних зонах.

Інновації на дорогах у природних зонах: контроль доступу/паркування, навігація для відвідувачів

Ключова індустрія: Tourism, Access Control

Опис: Австрійська федеральна агенція лісового господарства Österreichische Bundesforste AG управляє і доглядає за природними територіями, лісовими підприємствами, володіє мисливськими угіддями і рибальськими водоймами. На цих територіях існує розвинена логістична мережа, що включає як вільно доступні дороги, так і стежки з обмеженим доступом. Агенція прагне ефективніше управляти мережею доріг у заповідних зонах і з цією метою шукає інноваційні рішення, які дозволять контролювати доступ і паркування.

Завдання зосереджено на таких аспектах:

  1. Пошук рішення для доріг у природних зонах, які активно використовуються туристами і потребують регулювання як доступу, так і паркування:
    • Контроль доступу на дорогах з обмеженнями
    • Стягнення плати за проїзд по дорогах тимчасового користування
    • Контроль доступу до точок виїзду у рекреаційні зони
  2. Інструкції для відвідувачів під час доступу до паркінгів з інтерактивною інформацією про кількість паркомісць.
  3. Збір плати за паркування.
  4. Відстеження порушень та штрафування.

Перевагу матимуть інноваційні ідеї, пов’язані з низькими витратами на технічне обслуговування, незалежним і простим управлінням та зрозумілим механізмом накладання штрафів. Під час підготовки рішень необхідно враховувати декілька проблем:

Бажана єдина система для всієї Österreichische Bundesforste AG. Вітаються модульні системи, різні складові яких за потреби можна масштабувати.

Подання концепції дорожнього руху не входить в задачу. Рішення для спостереження (постійна зйомка середовища) також небажані.

Переваги для команд: інноваційний діалог з Österreichische Bundesforste AG, фіналісти особисто презентують свої рішення заявнику, з авторами кращих ідей можливий пілотний проєкт, що може розпочатися вже у 3 кварталі 2023 року.

Дедлайн: 7 травня 2023 року.

Як взяти участь: Заявка подається через IÖB-Innovationsplattform – австрійську державну платформу відкритих інновацій, подача доступна після реєстрації.

[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS