Ринкова капіталізація LVMH перевищила $500 млрд, причиною цього є стрімке зростання продажів товарів розкоші в Китаї та зміцненню євро. Зазначається, що це відбулося менш ніж через два тижні після того, як LVMH увійшла до 10 найбільших світових компаній.
Попит на продукцію LVMH, зокрема, на сумки Louis Vuitton, вина Moet & Chandon і сукні Christian Dior зберігається, навіть незважаючи на те, що стрімке зростання інфляції та процентних ставок загрожує світові рецесією.
Але, за даними LVMH, цього місяця спостерігається уповільнення зростання в США, особливо постраждав попит на коньяк і шкіряні вироби. Тому деякі інвестори побоюються, що це неминуче вплине на акції компанії, якщо економічний спад поглибиться.
«Аналітики підвищують цільові показники акцій LVMH на тлі стрімкого зростання, 30 з 36 аналітиків радять купувати цінні папери LVMH», – пише Bloomberg.
Аналітики Bank of America зазначають, що наступного року ціна акцій досягне 1000 євро. «LVMH занадто дешева, враховуючи привабливість сектору товарів розкоші, сильний портфель брендів і найкраще у своєму класі виконання», – написав аналітик Ешлі Воллес.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що акції
LVMH злетіли до рекорду після того, як китайські покупці вийшли з карантину.
Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі
Mind.ua та стрічці
Google NEWS