Компанія «Юнілевер Русь», що представляє в росії інтереси британсько-нідерландського концерну Unilever, у 2022 році збільшила витрати на рекламу на 10,5%.
Як повідомляється в її звітності, минулого року на рекламу було направлено 21,7 млрд. рублів проти 19,7 млрд рублів у 2021 році, передає Finmarket.
Чистий прибуток компанії у 2022 році зріс у 1,9 раза, до 9,2 млрд рублів з 4,8 млрд рублів відповідно.
Згідно з поясненнями до звітності, компанія «у травні 2023 року планує реалізувати свою частку участі у ТОВ «Гурман», точну суму угоди на момент складання звітності не може бути визначено».
Як повідомлялося, «Гурман» (Тульська область), який належить Unilever, був зареєстрований у 2021 році в рамках угоди з продажу Unilever компанії KDV брендів соусів Calve (на території росії та СНД) та «Балтімор» (у всьому світі).
Як повідомляли тоді «Інтерфаксу» у прес-службі компанії, вона «створена для операційного управління цільовими активами і відповідно до умов угоди надалі буде передана KDV».
Unilever – один із світових лідерів у виробництві продуктів харчування та товарів для дому, працює більш ніж у 100 країнах, включаючи росію, на ринок якої вона вийшла у 1992 році.
Після початку російського вторгнення в Україну Unilever продала бізнес з виробництва соусів в рф, однак в росії залишилися майданчики з випуску морозива в Тульській області та Омську, виробництво чаю, косметики та побутової хімії в Санкт-Петербурзі, косметики в Єкатеринбурзі.
Бекграунд. Нагадаємо, Unilever планує інвестувати 20 млн євро у нову фабрику під Києвом.