Статистика показує, що покупці надають перевагу компаніям, які роблять ставку на клієнтський досвід. Так, за даними Salesforce , 84% клієнтів вважають, що досвід їх взаємодії з компанією так само важливий, як продукти чи послуги, які вони отримують. При цьому 63% споживачів очікують, що компанії знатимуть їх унікальні потреби і сподівання. Для того, щоб забезпечити якісний клієнтський досвід, бізнес має вивчати своїх клієнтів і їх поведінку: збирати й аналізувати їх дані, зворотний зв'язок та інші дії. Саме це прагне зробити іспанська страхова компанія DKV – краще вивчити своїх клієнтів, щоб мати можливість надавати їм персоналізовані послуги.
Нові рішення для взаємодії зі страховими клієнтами
Ключова індустрія: Insurance, Customer Experience.
Опис: DKV Seguros спеціалізується на охороні здоров’я, орієнтована на сталий розвиток і прагне надавати своїм клієнтам додаткову цінність як у сфері страхування, так і за її межами. Компанія хоче надавати персоналізовані послуги, засновані на глибшому знанні особистості, звичок та інтересів клієнтів. Вона шукає інноваційні способи взаємодії з ними, щоб мати можливість задовольняти їх потреби у найточніший час і спосіб. До участі в челенджі запрошуються команди з усього світу. Бонус при оцінці матимуть рішення, що поєднують поведінкову економіку й аналітичну перспективу.
Дедлайн: 19 травня 2023 року.
Переваги для команд: можливість спільної розробки рішення та запуску PoC з DKV.
Як взяти участь: Челендж розміщено на платформі Finnovating, зареєструйтесь і заповніть анкету.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]