Зазначається, що майже всі заводи використовують акумулятори місцевого виробництва. Китайські компанії за допомогою держпідтримки придбали частки в гірничодобувних компаніях на п'яти континентах, і незалежно від того, хто видобуває корисні копалини, майже всі вони постачаються до КНР для переробки на матеріали, придатні для виготовлення акумуляторів.
Про це йдеться в матеріалі The New York Times.
Ця країна обробляє 95% марганцю, 73% кобальту, 70% графіту, 67% літію, 63% нікелю.
Повідомляється, що Піднебесна стала найбільшим виробником акумуляторів завдяки тому, що з'ясувала, як ефективно і з меншими витратами виготовляти компоненти для акумуляторів.
Хайнер Хеймес, професора Аахенського університету RWTH (Німеччина), каже, що Китай може будувати заводи з виробництва батарей майже вдвічі дешевше, ніж країни Північної Америки чи Європи.
Експерти кажуть, що для будь-якої іншої країни майже неможливо стати самостійною в ланцюгу постачання акумуляторів незалежно від того, чи має вона дешевшу робочу силу чи знаходить інших глобальних партнерів. Компанії в будь-якій точці світу прагнуть створити партнерські відносини з китайськими виробниками, щоб увійти в галузь або розширити її.
«Ніхто не зможе досягти успіху в галузі електромобілів без певного типу співпраці з Китаєм, прямо чи опосередковано», – підсумовує Скотт Кеннеді, старший радник C.S.I.S.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Northvolt має намір збудувати два нових заводи з виробництва акумуляторів для електрокарів.