Мобільний застосунок «Нової пошти», ймовірно, постраждав від фішингової атаки

Користувачі не можуть активувати додаток

Фото: pixabay.com

З вечора 17 травня мобільний застосунок «Нової пошти» працює зі збоями, видаючи помилку «Проблема з підключенням».

Як повідомляє теоеграм-канал «Підслухано в ІТ», причиною збоїв у роботі застосунку є фішингова атака.

Наразі неможливо скористатися поштоматом та усіма послугами із застосунку.

Як повідомили у пресслужбі компанії, зараз збій тільки в мобільному застосунку. Усі інші сервіси працюють.

У компанії повідомляють, що всім, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом  зателефонує оператор й уточнить зручний спосіб доставлення або запропонує можливість зачекати отримання в поштоматі. 

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS