Американський зернотрейдер Bunge і підтримувана Glencore Viterra об'єднуються, щоб створити гіганта агротрейдингу вартістю $34 млрд, що, за словами аналітиків, наближає Bunge у глобальному масштабі до провідних конкурентів Archer-Daniels-Midland та Cargill.
Про це повідомляє Reuters.
Очікується, що акціонери Viterra отримають близько 65,6 млн. акції Bunge вартістю майже $6,2 млрд і приблино $2 млрд готівкою. Bunge також візьме на себе $9,8 млрд боргу Viterra.
Згідно з даними Latifundist, Bunge має дочірню компанію в Україні, яка володіє торговими марками «Олейна», «Розумниця», «Золота краплинка». Діяльність компанії охоплює такі напрями:
На сайті «Вайтерра Україна», зазначається, що «Вайтерра Україна» це дочірня компанія Viterra, що почала маркетингову діяльність в Україні 1996 року.
До складу компанії входять підприємства з виробництва матеріально-технічних ресурсів, потужності зі зберігання та перевалки сільгосппродукції, масложирові та комбікормові підприємства.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що один із найбільших світових агротрейдерів Bunge вийшов із російського ринку.