TikTok інвестує мільярди доларів у Південно-Східну Азію для зміцнення своїх позицій на цьому ринку – Reuters

Зазначається, що комапнія подвоює свою присутність у регіоні на тлі посилення глобального контролю за безпекою даних

Південно-Східна Азія, регіон із населенням 630 млн, половина з яких молодше 30 років, є одним із найбільших ринків TikTok за кількістю користувачів, що генерує понад 325 млн відвідувачів застосунку щомісяця.

Про це пише Reuters.

«Ми збираємося інвестувати мільярди доларів в Індонезію та Південно-Східну Азію протягом наступних кількох років», – заявив генеральний директор TikTok Шоу Зі Чу.

TikTok не надав детальної розбивки плану витрат, але заявив, що інвестуватиме в навчання, рекламу та підтримку малих продавців, які хочуть приєднатися до його платформи електронної комерції TikTok Shop.

Чу сказав, що контент на його платформі стає більш диверсифікованим, оскільки вона додає більше користувачів і виходить за рамки реклами в електронну комерцію, дозволяючи споживачам купувати товари за посиланнями в застосунку під час прямих трансляцій.

Згідно з даними консалтингової компанії Momentum Works, торік обсяг трансакцій електронної комерції в регіоні сягнув майже $100 млрд, причому на Індонезію припало $52 млрд.

За даними Momentum Works, торік TikTok сприяв здійсненню трансакцій у Південно-Східній Азії на суму $4,4 млрд проти $600 млн у 2021 році, але він усе ще значно відстає від Shopee, який у 2022 році продав у регіоні товарів на суму $48 млрд, повідомляє Momentum Works.

Бекграунд. Раніше Mind писав, що Google планує додати в пошуковик відео з TikTok і відповіді чат-бота.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS