Компанія Bacardi International після початку повномасштабного вторгнення військ рф в Україну заявляла, що зупинить експорт алкоголю до росії, однак досі продовжує постачання у рф і за минулий рік втричі наростила прибуток російського філіалу.
Про це повідомляє видання The Bell.
Крім того, продовжує діяти угода про контрактний розлив віскі William Lawson's, що належить Bacardi, на заводі «Георгіївський». За відкритими даними, лише за кінець жовтня 2022 року ТОВ «Завод Георгіївський. Традиції Якості» отримав від John Dewar & Sons Limited 227 000 літрів дистиляту із вмістом алкоголю 65,8%. З такої кількості можна отримати 373 400 літрів віскі.
Комерційні витрати «Бакарді Рус», незважаючи на плани зупинити просування, перевищили торік 6,7 млрд руб. Це лише трохи менше, ніж роком раніше (7,042 млрд). За даними галузевих медіа, компанія продовжує маркетингові інвестиції як у місцях вживання алкоголю, так і в ритейлі.
До того ж Martini спонсорує всеросійський фестиваль сибірської кухні «Тайгастро», який проходитиме з 1 до 20 серпня. Фірмовими напоями фестивалю є Martini Fiero та Grey Goose. Уже після початку війни під брендом Martini було відкрито власний бар «Три Вокзали. Депо». У Metro Cash&Carry і на Новий рік, і до 8 Березня можна було побачити палетну викладку Martini з фірмовими рекламними матеріалами. За інформацією джерел у галузі, вартість такої викладки залежно від категорії становить 150 000 – 200 000 рублів за палету в одному магазині за один місяць.
Ба більше – продукція Bacardi ввозиться на окуповані території України, зокрема в Крим, Донецьк та Луганськ.