Соцмережа X (ребрендований власником Ілоном Маском Twitter) пропонує нові формати реклами в США та Великій Британії.
Про це передає The Wall Street Journal.
Компанія, яка заробляє більшу частину своїх грошей на рекламі, щосили намагалася отримати нові рекламні контракти на тлі занепокоєння брендів підходом Маска до управління та модерації контенту.
У листах соцмережі йдеться, що X почала цього тижня пропонувати деяким рекламодавцям знижені ціни на відеорекламу, що супроводжується списком актуальних тем на вкладці X «Дослідіть». Така реклама забезпечує брендам цілодобове розміщення в списку актуальних тем.
Компанія також пропонує знижку 50% на будь-яке нове бронювання цієї реклами до 31 липня.
«Мета цих знижок – допомогти нашим рекламодавцям розширити охоплення в критичні моменти у Twitter, такі, як чемпіонат світу з футболу серед жінок», – йшлося в одному з повідомлень.
Соцмережа також попередила рекламодавців, що із 7 серпня акаунти брендів можуть втратити верифікацію – золоту галочку, яка вказує на приналежність облікового запису до бренду. З електронних листів випливає, що ця загроза може бути реалізована, якщо рекламодавці не витратять щонайменше $1000 на рекламу за попередні 30 днів або $6000 – за 180 днів.
Бекграунд. Нагадаємо: Ілон Маск змінив логотип Twitter.
«Скоро ми попрощаємося з брендом Twitter і поступово з усіма «пташками», – пише Маск.
За словами бізнесмена, блакитного птаха на логотипі Twitter планують замінити на літеру Х, що стане «втіленням недосконалості людей, яке робить їх унікальними».