Французька корпорація Kering і катарський інвестфонд Mayhoola уклали угоду, яка є частиною більш широкого стратегічного партнерства. Згідно з цією угодою, Mayhoola може стати значним акціонером Kering, а ціна на весь Valentino оцінюється у 5,7 млрд євро. У 2022 році Valentino заробив 1,4 млрд євро від продажів і мав чистий прибуток (прибуток до оподаткування, включаючи знос й амортизацію) у розмірі 350 млн євро.
Про це повідомляє Bloomberg.
Купівля Valentino допоможе знизити залежність Kering від Gucci, яка раніше становила половину продажів групи і дві третини її операційного прибутку.
Kering має значний досвід в оновленні модних брендів, як-от Saint Laurent, Bottega Veneta та Balenciaga, і компанія добре знає керівництво Valentino.
З свого боку, Valentino може отримати вигоду від того, що стане частиною одного з найбільших виробників предметів розкоші у світі. Великі компанії мають змогу інвестувати в потужні маркетингові кампанії, створювати найкращі магазини та співпрацювати з визначними дизайнерами, що надає їм перевагу над компаніями середнього розміру.
Kering і Mayhoola також розглядають інші можливості співпраці, як-от розробка окулярів та парфумерії. Проте французький модний будинок Balmain, який також належить катарському інвестору, наразі не входить до цієї угоди.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що власник модних брендів Gucci, Balenciaga та Brioni відмовляється від натурального хутра.