Booking збільшила чистий прибуток у півтора раза у II кварталі

Квартальний виторг компанії зріс на 27% – до $5,46 млрд

Американська Booking Holdings, якій належать різні сервіси для планування подорожей, збільшила чистий прибуток і виторг у ІІ кварталі 2023 року, причому скоригований прибуток і виторг виявилися значно кращими за очікування ринку.

Про це йдеться у пресрелізі компанії.

Чистий прибуток Booking Holdings у квітні – червні становив $1,29 млрд, або $35,16 у розрахунку на акцію, проти $857 млн, або $21,07 на акцію, за аналогічний період минулого року.

Скоригований прибуток становив $37,63 у розрахунку на акцію, збільшившись майже вдвічі.

Квартальний виторг зріс на 27%, до $5,46 млрд із $4,29 млрд.

Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні $28,98 на акцію за виторгу в $5,17 млрд.

Загальний обсяг бронювань у минулому кварталі підвищився на 15% і досяг $39,7 млрд у грошовому вираженні.

«Ми готуємося до рекордного сезону літніх поїздок у ІІІ кварталі», – сказав голова компанії Гленн Фогель.

Бекграунд. Акції Booking підскочили на 11,6% на додаткових торгах у четвер. З початку року капіталізація компанії збільшилася на 41% – до $106,55 млрд, тоді як індекс Nasdaq за цей період зріс на третину.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS