Американська Booking Holdings, якій належать різні сервіси для планування подорожей, збільшила чистий прибуток і виторг у ІІ кварталі 2023 року, причому скоригований прибуток і виторг виявилися значно кращими за очікування ринку.
Про це йдеться у пресрелізі компанії.
Чистий прибуток Booking Holdings у квітні – червні становив $1,29 млрд, або $35,16 у розрахунку на акцію, проти $857 млн, або $21,07 на акцію, за аналогічний період минулого року.
Скоригований прибуток становив $37,63 у розрахунку на акцію, збільшившись майже вдвічі.
Квартальний виторг зріс на 27%, до $5,46 млрд із $4,29 млрд.
Аналітики, яких опитало FactSet, у середньому прогнозували скоригований прибуток на рівні $28,98 на акцію за виторгу в $5,17 млрд.
Загальний обсяг бронювань у минулому кварталі підвищився на 15% і досяг $39,7 млрд у грошовому вираженні.
«Ми готуємося до рекордного сезону літніх поїздок у ІІІ кварталі», – сказав голова компанії Гленн Фогель.
Бекграунд. Акції Booking підскочили на 11,6% на додаткових торгах у четвер. З початку року капіталізація компанії збільшилася на 41% – до $106,55 млрд, тоді як індекс Nasdaq за цей період зріс на третину.