Директор із розвитку міжнародних ринків «Нової пошти» Андрій Григоров повідомив, що 90% клієнтів «Нової пошти» в Європі – це біженці й емігранти з України.
Про це він розказав в інтерв'ю для LIGA.net.
«Логіка виходів «Нової пошти» в нові країни така: передусім орієнтуємося на кількість українців, які тут проживають – як тих, хто виїхав під час війни, так і тих, хто переїхав туди раніше і залишився. Саме вони становлять зараз левову частку наших клієнтів за кордоном. У середньому по країнах зараз цей показник – 90% наших клієнтів», – сказав Григоров.
Зараз на території Євросоюзу компанія працює в Польщі, Литві, Чехії, Німеччині, Румунії.
«Єдиний виняток становить Румунія. Це особливий ринок, і, розпочинаючи роботу тут, ми усвідомлено робили акцент на великий зв’язок Румунії з Молдовою. Так, у модель нашого розвитку ми закладаємо, що вантажообіг на 70% складатиметься з потоку посилок між Румунією та Молдовою і лише на 30% – між Румунією та Україною», – сказав він.
Топменеджер «Нової пошти» підтвердив, що компанія працює над виходом у чотири наступні країни. Це Латвія, Естонія, Словаччина та Угорщина.
Планується, що це станеться до жовтня 2023 року.
«Формат запуску та модель відкриття поки що аналізуємо», – сказав Григоров.
Бекграунд. Нагадаємо: «Нова пошта» створює окрему компанію, яка називатиметься Nova Post Europe, одним із завдань якої буде міжнародна експансія всередині країн Євросоюзу. Це буде окремий бізнес-юніт зі своїм CEO, з окремим апаратом. При цьому в європейської компанії все одно буде тісна взаємодія з Україною.
З кінця 2022 року «Нова пошта» почала міжнародну експансію, відкриваючи відділення в країнах Євросоюзу. У 2023 році сума інвестицій на міжнародних ринках становить 10 млн євро, у 2024-му ця сума «точно буде більшою».