Лікеро-горілчана компанія Bacardi, яка незабаром після великого вторгнення рф в Україну обіцяла вийти з ринку країни-агресорки, продовжує поставляти алкоголь до рф і збільшила там продажі й прибуток.
Про це повідомляє WSJ.
Продовжуючи просувати такі бренди, як горілка Grey Goose, вермут Martini та однойменний ром Bacardi, компанія повідомила про зростання продажів і прибутку в росії за минулий рік, тоді як багато хто з найбільших світових алкогольних брендів пішли з російського ринку.
Згідно з даними Федеральної митної служби, підрозділ компанії «Бакарді Рус» за рік до 30 червня імпортував товарів на суму $169 млн. Серед продукції, яка була імпортована, є такі відомі бренди, як Grey Goose Vodka, Bombay Sapphire Gin, Oakheart Rum, Dewar's (шотландський віскі), Patrón (текіла), Martini (вермут) та інші.
Також «Бакарді Рус» повідомила про зростання річного доходу на 8,5% – до 30 млрд рублів, що еквівалентно приблизно $314 млн. Прибуток підскочив до 4,7 млрд рублів з 1,5 млрд рублів у 2021 році.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Bacardi ще й спонсорує всеросійський фестиваль сибірської кухні «Тайгастро», який проходитиме з 1 до 20 серпня. Фірмовими напоями фестивалю є Martini Fiero та Grey Goose. Уже після початку війни під брендом Martini було відкрито власний бар «Три Вокзали. Депо».
Ба більше – продукція Bacardi ввозиться на окуповані території України, зокрема в Крим, Донецьк та Луганськ.
Крім Bacardi до росії також продовжує експортувати алкоголь її конкурент – Davide Campari-Milano, що виробляє аперитиви Aperol і Campari. При цьому у квітні минулого року в Campari запевняли, що зупинили всі інвестиції в рф і «скоротили бізнес до мінімуму, необхідного для виплати зарплати».