КРАІЛ контролюватиме рекламу азартних ігор із 2 жовтня

Крім того, комісія зможе накладати фінансові санкції за порушення вимог реклами в розмірі 300 мінімальних заробітних плат, що цього року становить 2 млн грн

Фото: з вільного доступу

2 жовтня 2023 року набирають чинності зміни до закону  «Про рекламу», якими КРАІЛ наділяється новими повноваженнями щодо здійснення контролю за рекламою у сфері організації та проведення азартних ігор.

Про це повідомила Комісія з регулювання азартних ігор та лотерей України.

«КРАІЛ отримає повноваження застосовувати фінансові санкції до порушників вимог законодавства про рекламу азартних ігор у розмірі 300 (трьохсот) мінімальних заробітних плат, що в поточному році становить 2 010 000 грн», – повідомили в комісії.

Зазначається, що КРАІЛ рекомендує рекламодавцям, розповсюджувачам і виробникам реклами у сфері організації та проведення азартних ігор:

Крім того, комісія наголошує, що в разі встановлення порушення законодавства (у тому числі шляхом маніпулювання, підміни понять, зловживання спонсорством, використання продакт-плейсменту тощо) буде застосовано санкції за недотримання встановлених особливостей рекламування азартних ігор.

Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що організатори мають розміщувати від 50 до 250 гральних автоматів у відведених для цього залах.

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS