Одним із можливих каналів постачання запчастин для літаків Airbus та Boeing до рф можуть бути росіяни, які мають родинні зв’язки за кордоном.
Про це повідомляє Reuters.
Зазначається, що за період, коли почали діяти більшість обмежень на торгівлю та експорт, тобто з травня 2022 року до кінця червня 2023 року, до авіакомпаній рф надійшло авіазапчастин щонайменше на $1,2 млрд.
За даними митниці, принаймні один російський перевізник – Nordwind Airlines, використовував родичів для закупівлі деталей для 12 Airbus та 15 Boeing. Уточнюється, що компанія імпортувала сотні деталей через компанію Ramses Turizm, яка розташована в Анталії.
Після прохання про коментар, компанія Nordwind припинила отримувати запчастини від Ramses Turizm. Проте постачання продовжилось через зареєстровану у серпні 2022 року турецьку компанію Na Havacilik ve Teknik, яка також знаходиться в Анталії.
Видання також виявило російську схему купівлі вживаних запчастин для своїх літаків через «дружні країни». Уточнюється, що літак Airbus «Уральських авіаліній», який в листопаді 2022 року не зміг злетіти через несправності, через три дні отримав дуже важливу запчастину виробництва американської компанії Northrop Grumman.
Бекграунд. Раніше Mind повідомляв, що Audi приєдналася до обмежень доступу до свого програмного забезпечення для росіян.