В Києві 8 вересня у складі 500+ учасників пройде XV Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2023: Нові вектори у розвитку ВТМ – український та зарубіжний досвід, яка дозволить відділам ВТМ роздрібних мереж та компаній-постачальників розпочати та/або продовжити співпрацю, визначити стратегії та тактики ефективного розвитку бізнесу.
Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.
Сергій Мицик, Directeur Commercial & Marketing (LLC Confectionery factory DESNA), комерційний директор (LLC Confectionery factory DESNA), – модератор.
Катерина Калюжна, аккаунт директор, експертка з дослідження брендів в міжнародній компанії Kantar Україна, – Цільова аудиторія і ринкове дослідження для власної торгової марки: як розуміти своїх споживачів.
Наталія Петрик, керівник відділу бренд менеджменту ProCare. Компанія ProCare є виробником і дистриб'ютором брендів Joko Blend, Barbers, Shelly, Tink, Touch Protect, Medosan, – Поетапна стратегія створення втм косметики: від ідеї до готового продукту на полиці ритейлу.
Наталія Попова та Ольга Кронда. Наталія Попова – провідний професіонал відділу розвитку інноваційної екосистеми Департаменту розвитку інноваційного та креативного секторів ІР офісу та Ольга Кронда – представниця Департаменту «Академія інтелектуальної власності» IP офісу – Право інтелектуальної власності на торговельну марку.
Євгенія Родіна, керівниця центру розвитку рітейлу МХП – «Секрети Шефа» для своєї мережі: як власна торгова марка може бути додатковою цінністю й відповіддю на потреби споживачів
Олександр Ясинський, співвласник ТОВ «ТЕРРА», комерційний директор – «Private label у Рітейлі: Вигоди та Виклики»
Дмитро Базаров, генеральний менеджер ТОВ «РЕНДПАКО-ЕКО», випускник бізнес-школи MBA, 15-річний досвід роботи у сфері продажів, закупівель, управління, маркетингу, фінансового менеджменту та розвитку організацій. – Сучасні тенденції українського ринку упаковки у порівнянні з ринками Європи. Розбір Закону України № 1489 «Про обмеження обігу пластикових пакетів на території України»
Олена Федорова та Ліна Стрельникова . Олена Федорова, директор з продажу ТК «Альбатрос». У компанії працює понад 12 років. Ліна Василівна Стрельникова – Керівник відділу роботи з торговельними мережами – «Усвідомлене споживання. що це таке, і чому про нього треба замислитись кожному. Приклад компанії повного циклу виробництва «ТК Альбатрос», Лідера з виробництва СТМ на ринку України.
Альона Руденко, комерційний директор ТОВ НАША СИЛА – ВТМ в категорії батарейки. 25 років досвіду від НАША СИЛА!
Галина Ободець, керівник департаменту ВТМ в мережі Єва – Як створити ефективну привабливу Private Label? ДіEVA точка зору
Данило Іванов, Business Development Manager Listex – Вплив інформаційних технологій на операційну ефективність роздрібної торгівлі: використання платформи Listex в контексті цифрової трансформації.
Олександр Кустреюк, Керівник проєкту Вчасно.EDI – Цифрові інструменти для автоматизації роботи роздрібних мереж та постачальників
Наталія Краснощок, Бренд-менеджер ВТМ VARUS – Люди купують у людей. Проєкт «Народний продукт у VARUS»
Павло Шибаєв, ТОВ «ГЕЛІОС ДІСТРІБЮШИН» (WOG) та Василь Ябрик, співвласник ТОВ «А.М.В.-КАРПАТИ» (вода «ТМ Крайна» Дика вода Закарпаття) – Ключові складові успішної колаборації: ідея, якість, дизайн, сервіс, просування. (На прикладі кобренд колабораціі в категорії Питна вода – ТМ WOG – ТМ Крайна).
Remy Medina (Нідерланди), Спеціаліст з роздрібних брендів IPLC – Від інновацій до реновацій: як розвиваються приватні торгові марки
Вікторія Ільченко, аналітик ГС «Спілка Автоматизаторів Бізнесу» – «Підвищення керованості виробництва для забезпечення вимог роботи з власною торговою маркою»
Денис Василюк, менеджер проєктів з іноваційних рішень для бізнесу Київстар – Автоматизації бізнес-процесів: наскільки важливо збирати дані та як з ними працювати.
Артем Харлашкін, Комерційний директор мережі магазинів SelectO – Модератор
Юрій Нарожний, СЕО мережі супермаркетів Рост – Етапи розвитку компанії паралельно з розвитком ВТМ
Людмила Головина, сертифікований тренер, аудитор системи управління безпечністю харчових продуктів. Консультант з впровадження системних стандартів з безпечності харчових продуктів, – Управління якістю виробництва торгової марки: від контролю якості до стандартів.
Олексій Крилов, Керівник відділу продажу послуг контрактного виробництва ТОВ Крайтекс-Сервіс та Світлана Попова, Керівник відділу маркетингу ТОВ Афіна-Груп – Відновлюємо виробництво – відбудовуємо країну! Як під час війни ТОВ Крайтекс-Сервіс запускає унікальне виробництво пральних порошків у Вінниці.
Валентина Ляшенко, Менеджер із сорсингових запитів (пошук українських компаній на запити від імпортерів) ДУ Офіс з розвитку підприємництва та експорту – Made in Ukraine – як Українському виробнику інтегруватися із зарубіжним ритейлером
Андрій Брик, керівник з розвитку продажів ЕТМ/ВТМ мережі аптек «Подорожник» – Архітектура ВТМ в аптечній мережі: системний підхід як основа росту.
Пашковський Сергій, General manager австрійського дослідницького холдингу 4Service™ – СХ та DIGITAL рішення для бізнесу: штучний інтелект та інші IT-інструменти для подолання кризи
Ірина Яковченко, керівник з ВТМ, мережа мультимаркетів Аврора та Ірина Бушуєва, арт Директор, компанія «Аврора Мультимаркет» – Стратегії розробки та запуску власної торгової марки: Ключові кроки і підходи
Дмитро Карпенко, General Manager Fillin Ukraine – Роботизація та автоматизація бізнес-процесів: кадрові зміни та виклики майбутнього
Леся Іванченко, заступник генерального директор з торгівлі і маркетингу ТОВ «Супермаш», – Управління ризиками виробництва торгової марки: як ефективно впровадити систему контролю та мінімізувати ризики виробництва?
ОНЛАЙН-ТРАНСЛЯЦІЯ
Учасники Конференції, які не зможуть бути фізично присутніми на заході, матимуть доступ до онлайн-трансляції, в якій 3 окремі камери та виділений чат забезпечать повний ефект присутності.
БЕЗПЕКА
У випаду повітряної тривоги учасники Конференції будуть евакуйовані до підземного паркингу, яке пристосоване для подібних випадків. Укриття має надійне перекриття з монолітного бетону та обладнане приточно-витяжною вентиляцією й автономним дизель-генератором, санвузлом і кількома евакуаційними виходами.
Ознайомитись з детальною інформацією, програмою та зареєструватися можна за посиланням РЕЄСТРАЦІЯ або за тел. +380675023013, +380675029900.