Світ рухається вперед, і все більш актуальним стає використання сталої та відновлюваної енергії. Це стосується і автомобільної галузі, яка ще чекає на трансформацію, щоб працювати на кліматично нейтральному паливі. У багатьох автомобілях, вантажівках та інших транспортних засобах використовуються електронні блоки управління або інші системи, які моніторять низку факторів, серед яких склад і тип палива. Тож, маючи набір сенсорів, ваше авто може розповісти вам про особливості палива, викиди, наявність газів, сполук тощо.
Як відомо, Європейський Союз встановив суворіші стандарти викидів CO2, які вимагають зниження середніх викидів нових автомобілів на 55% з 2030 року і на 100% – з 2035 року, тим самим фактично заборонивши придбання нових транспортних засобів, що працюють на викопному паливі, такому як дизель і бензин. Але у березні 2023 року Німеччина та Єврокомісія досягли угоди про виняток із цієї норми. Згідно з угодою, буде дозволено продавати нові автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, якщо вони працюють на кліматично нейтральному паливі. Таке паливо отримало назву електронне паливо (електропаливо, електросинтетичне паливо), або скорочено – «е-паливо». Е-паливо – це новий клас вуглецевонейтральних видів палива, які виробляють за допомогою електроенергії з відновлюваних джерел. Переважно це бутанол, біодизель і водневе паливо, але сюди входять також спирти і вуглецевмісні гази, такі як метан і бутан. Незважаючи на те, що спалювання е-палива призводить до вивільнення CO2, багато хто вважає, що воно є кліматично нейтральним у своєму виробництві, тому забруднення «компенсується».
Датчики е-палива для двигунів внутрішнього згоряння
Ключова індустрія: Industrial Engineering.
Опис: Щоб максимально використати «німецький» виняток для транспортних засобів, які працюють на електронному паливі, виробникам, швидше за все, доведеться використовувати пристрої або датчики, які відрізнятимуть е-паливо від викопного або нафтового. Це розвинеться у програму гарантування того, що транспортні засоби та двигуни виробників сертифіковані як такі, що використовують правильне паливо і таким чином демонструють відповідність нормам ЄС.
У цьому й полягає суть челенджу. Його заявник – відоме промислове підприємство – шукає інноваторів, які можуть розробити датчик, що підтвердить, чи є залите в авто паливо є е-паливом та дасть гарантію, що транспортний засіб працює на екологічному типі палива. Використання цього методу чи технології допоможе підприємству продемонструвати повну відповідність новому регламенту Єврокомісії – наприклад, шляхом встановлення фізичних або віртуальних датчиків в двигун автомобіля.
Вашим рішенням можуть бути:
Особливо цікавлять рішення, які можуть забезпечити хімічне порівняння як частину аналізу; шукач усвідомлює складність задачі через схожість між електронним та більш традиційним паливом. Заохочуються рішення, які забезпечують поєднання апаратного та програмного забезпечення.
Заявник відкритий для нових ідей і концепцій, зрілих технологій або знань про існуючі технології, які, за потреби, можна адаптувати для вирішення цієї проблеми. Запрошуються команди з рішеннями рівня TRL 1-9: ідеї про те, що саме можна зробити, концепції/рішення, як цього досягти, а також пропозицій щодо адаптації існуючих зрілих технологій. Заохочуються рішення, що мають досвід реалізації в інших галузях, які стикалися з подібними проблемами.
Дедлайн: 30 вересня 2023 року.
Переваги для команд: Співпраця із заявником.
Як взяти участь: Заявка розміщена на платформі Wazoku, доступна для заповнення після реєстрації.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]