Китайські автовиробники націлені на європейський авторинок, де продажі електромобілів зросли майже на 55%, приблизно до 820 тис. од. за перші сім місяців, що становить приблизно 13% від усіх реалізованих нових авто.
Про це пише Reuters.
Потужна присутність Китаю на Мюнхенській виставці є тому підтвердження, зазначило видання.
Майже 41% експонентів цьогорічного заходу мають штаб-квартири в Азії, причому вдвічі більше китайських компаній порівняно з виставкою 2021 року, повідомляє Reuters.
Така експансія китайських виробників електромобілів викликала занепокоєння у представників європейської автоіндустрії. Вони вважають, що китайці стануть домінувати в продажах.
Китайські виробники електромобілів на покоління випередили європейські бренди, яким доведеться боротися, щоб наздогнати їх, заявив генеральний директор Renault Лука де Мео.
Генеральний директор BMW Олівер Ціпсе заявив у кулуарах виставки, що китайські бренди становлять «неминучий ризик» для європейських автовиробників масового ринку.
«Сегмент ринку базових автомобілів або зникне, або не буде наповнюватись європейськими виробниками», – сказав керівник BMW.
Водночас гендиректор Mercedes-Benz Ола Калленіус описав шлях до електромобільності як марафон, у якому компанія зараз лише на восьмому чи дев’ятому кілометрі.
Фабіан Брандт із консалтингової компанії Oliver Wyman сказав про цьогорічну виставку: «Те, що раніше було виставою для німецької автомобільної промисловості, щоб продемонструвати свою надзвичайно сильну позицію, тепер є зустріччю на рівних між прогресивними гравцями з усього світу, особливо Китаю».
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Volkswagen планує інвестувати $700 млн у китайську Xpeng із метою додати у свою лінійку китайські авто.