Американська Meta під час щорічної конференції Connect анонсувала чат-бот на основі штучного інтелекту (ШІ) для своїх продуктів Instagram, Facebook і WhatsApp.
Про це повідомляє Financial Times.
Бот зможе шукати відповіді на запити за допомогою пошукової системи Bing від Microsoft і генерувати ті чи інші зображення відповідно до заданих параметрів.
Користувачеві також буде доступний вибір із 28 унікальних ШІ-асистентів, що являють собою віртуальні копії різних знаменитостей – зокрема, спортсменів, музикантів і відеоблогерів, які погодилися на використання своїх зовнішності та голосу.
Також Meta оголосила, що надасть розробникам можливість створювати власні чат-боти для їх подальшої інтеграції в Instagram, Facebook і WhatsApp.
Таким чином, компанія прагне підвищити залученість користувачів у рамках цих платформ і отримати вигоду зі стрімкого розвитку генеративного штучного інтелекту.
Крім чат-бота, Meta представила чергову модель гарнітури віртуальної і доповненої реальності Quest 3, яка стане конкурентом аналогічного пристрою Vision Pro від Apple. Новинка вартістю $499,99 надійде в продаж у жовтні.
Іншою помітною подією конференції стала презентація наступного покоління окулярів Ray-Ban Meta Smart Glasses, які тепер дають змогу вести пряму трансляцію в Instagram і Facebook. Як і більш ранні версії, нова модель може робити фотознімки і записувати відеоролики. Ціна на «розумні окуляри» починається від $299.