Згідно з дослідженням, опублікованим Іспанським офісом економіки та комерції в Мехіко, агропродовольчий сектор у Мексиці є масштабним і зрілим – він становить 7% ВВП країни, а за своїми обсягами посідає 11 місце у світі. Також у цьому дослідженні стверджується, що Мексика пропонує найбільше в Латинській Америці можливостей і переваг для створення інвестиційних і підприємницьких проєктів у секторі харчових технологій.
Одним з мексиканських підприємств, яке відкрите до новітніх ідей та охоче співпрацює з інноваційними командами, є харчова компанія Bimbo. Вона заснувала програму відкритих інновацій Open Door та запрошує приєднатися стартапи, які працюють у напрямку харчових технологій. Цього року програма відкривається удруге, у 2022-му в ній взяли участь 11 стартапів із 7 країн світу.
Bimbo Open Door
Ключова індустрія: FoodTech.
Опис: Програма зосереджена на конкретних вертикалях у секторі печива та батончиків і пропонує стартапам подати інноваційні рішення, які відповідають таким категоріям:
Відібрані команди презентуватимуть свої розробки перед журі, до якого входить ТОП-менеджмент компанії Bimbo. Кращі з них будуть запрошені до участі в програмі Open Door.
Дедлайн: 6 жовтня 2023 року.
Переваги для команд: Менторство з боку керівників і менеджерів Grupo Bimbo, доступ до глобальної інфраструктури компанії, можливість впровадження пілотного проєкту.
Як взяти участь: Дедлайн близький, але форма заявки проста. Вона розміщена на офіційному сайті програми Open Door. Підготуйте пітч.
[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]