Citigroup заявив, що погодився продати свій портфель споживчого капіталу в Китаї, у тому числі клієнтів, активи в управлінні (AUM) та депозити, азійському банку HSBC Holdings Plc.
Про це пише Reuters.
Очікується, що угода буде закрита в першій половині 2024 року. Фінансові деталі угоди не розголошуються.
«Сьогоднішнє оголошення продовжує згортання споживчого банківського бізнесу Citi в Китаї, про яке було оголошено в грудні 2022 року», – йдеться в заяві банку зі штаб-квартирою в США.
Citi вперше оголосив про свій план виходу зі сфери споживчого банкінгу в Китаї у квітні 2021 року в рамках оновлення глобальної стратегії. Споживчий банківський бізнес обслуговував переважно заможних клієнтів, пропонуючи їм депозити, фонди та структуровані продукти.
Зазначається, що придбання портфелю активів Citi допоможе HSBC розширити свою присутність у Китаї, одному з ключових ринків, оскільки найбільший європейський кредитор обіцяє вийти з менш прибуткових географічних регіонів, щоб зосередитися на своєму ключовому джерелі доходів – Азії.
За даними видання, угода з HSBC не включає інституційний бізнес Citi, що він продовжить обслуговувати заможних і надзаможних китайських клієнтів через свої регіональні центри капіталу в Сінгапурі та Гонконгу.
З моменту оголошення про свій намір вийти зі споживчого банкінгу на 14 ринках Азії, Європи, Близького Сходу та Мексики в рамках стратегічного оновлення, Citi вже закрив продажі на восьми ринках, повідомили в банку.
Окрім угоди з продажу споживчого банкінгу в Китаї, Citi планує завершити продаж споживчого бізнесу в Індонезії пізніше цього року, йдеться в заяві банку. Citi також оголосив, що планує провести IPO своїх банківських операцій у сфері споживчого, малого та середнього бізнесу в Мексиці.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що Citibank згортає банкоматну мережу в росії.