Челендж з Reactor Monitor: Німецька компанія шукає інноваційну та унікальну концепцію зовнішнього освітлення авто

Нові дизайни фар не цікавлять

Фото: стопкадр з відео HELLA Slovakia Lighting / Youtube

Зовнішнє освітлення є одним з найважливіших елементів транспортного засобу, в якому поєднуються необхідний функціонал та естетика. Усвідомлюючи, що фари можуть бути не лише засобом освітлення доріг у темну пору доби, а й елементом упізнаваності моделі авто, автогіганти змагаються у вигадливості форм, розмірів, розташування зовнішнього освітлення. А якщо базовий транспортний засіб має десяток метрів завдовжки, тут є де розгулятися!

Саме такий тип авто – вантажівки, автобуси, «будинки на колесах», мінімум джипи-позашляховики – обслуговує німецька компанія Hella, провідний постачальник освітлювальних приладів та електронних компонентів для автомобільної промисловості. Але її вже не влаштовує концепція «естетика плюс функціонал», вона хоче додати до неї інновації.

Hella Challenge: Light Up Your Ride

Ключова індустрія: Automotive.

Опис: Компанія Hella сфокусована на покращенні видимості для водія за будь-яких умов освітлення і водночас розширенні споживацького досвіду драйверів та пасажирів, тому активно шукає новітні рішення та інноваційні пристрої. В її баченні, такі пристрої, виконані в концепції допоміжного освітлення транспортного засобу, виходять за межі своїх традиційних ролей та мають багатогранні функції, інтелектуально взаємодіючи з транспортним засобом та його водієм.

Компанія розглядає варіанти освітлення передньої (бампер, решітка радіатора, фари, капот) та бічної (двері, бічні дзеркала, вікна, колісні ніші й оздоблення) частини екстер’єрів великих транспортних засобів. Вона шукає насамперед інноваційну та унікальну концепцію допоміжного освітлення, яка вписується в її попередній досвід. Рішення має бути технічно здійсненним, новим для світу та мати значну цінність для користувача.

Можливі напрями ідеації:

Компанцю не цікавлять рішення, які неможливо втілити через обмеження законодавства чи інші вимоги, або нові дизайни фар (завдання ширше).

Дедлайн: 5 грудня 2023 року.

Переваги для команд: Призовий фонд челенджу – $20 000. Переможець отримає $5000, друге місце (до 2 команд) – $3500, третє місце (до 4 команд) – $1000. Будуть присуджені до 8 почесних відзнак по $500. Відзначеним командам може бути запропоновано працювати з Hella над впровадженням їхніх рішень, концепції переможців можуть бути представлені в майбутніх маркетингових матеріалах, плюс вони отримають видимість через інші організації та можливості Hella.

Як взяти участь: Форма заявки, докладний опис процедури подачі та критерії оцінювання розміщені на платформі HeroX. Заявка доступна для заповнення після реєстрації.

[INSERT_BLOCK_PROMO_REACTOR_4]

Стежте за актуальними новинами бізнесу та економіки у нашому Telegram-каналі Mind.ua та стрічці Google NEWS