Цьогоріч під час «чорної п’ятниці» 24 листопада українці оплатили через мережу торгових терміналів «Приватбанку» майже 8 млн покупок на суму 2,5 млрд грн, що на 22% більше, ніж у звичайні дні.
Про це повідомила пресслужба ПриватБанку.
Зазначається, що загалом на тиждень розпродажів українці через cashless мережу «Приватбанку» зробили 49 млн покупок на 15,3 млрд грн.
Найчастіше українці купували зі знижками одяг і взуття – 1,6 млн покупок на 282 млн грн, а також смартфони та комп'ютери – 560 тис. покупок на 281 млн.
Кількість покупок у розстрочку «Приватбанку» в інтернет-магазинах – 36,7 тис. – перевищила кількість покупок у кредит у традиційних офлайн-магазинах (34,7 тис.). Найчастіше в розстрочку купували смартфони, іншу електроніку та побутову техніку, а середня вартість покупки в розстрочку – 14 тис. грн.