Україна зіткнулася з новими викликами під час масштабного процесу діджиталізації (запровадження цифрових технологій), головний із них – безпека даних.
Про це заявила керівниця групи форензік і напрямку сталий розвиток та ESG, KPMG в Україні Олена Макаренко під час конференції STALEVI, передає кореспондент Mind.
«У часи ковіду всі обговорювали важливість диджиталізації. Ми диджиталізувалися, втім зіткнулися з новими викликами – безпека даних», – зазначила вона.
Макаренко додала, що приклад із глобальним збоєм роботи мережі телеком-оператора «Київстар» в Україні доводить те, що ризики компаній можуть безпосередньо впливати на українців. «Ліг» «Київстар», таксисти не могли довезти клієнтів, оскільки не працював GPS. Це треба враховувати», – навела приклад представниця KPMG.
Вона наголосила, що наразі компанії мають сфокусуватися на кібербезпеці і зберіганні даних.
Бекграунд. Як повідомляв Mind, раніше KPMG International спільно з Forrester Consulting опитали лідерів промислових виробництв у світі щодо того, як диджиталізація послуг післяпродажного та сервісного обслуговування впливає на галузь промисловості.