Найбільший український оператор зв'язку «Київстар» станом на 11:00 понеділка, 18 грудня, відновив доступ до послуг SMS, зокрема в міжнародному роумінгу.
Про це повідомила пресслужба компанії.
«Клієнтам також доступні послуги голосового зв'язку, мобільна передача даних, послуга «Домашнього інтернету». Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів», – ідеться в повідомленні.
Зазначається, що в деяких населених пунктах, зокрема в Києві, все ще виникають локальні труднощі з доступністю «Домашнього інтернету».
«Компанія залучила весь наявний персонал, зокрема з інших регіонів і областей, для якнайшвидшого відновлення роботи послуги», – уточнили в компанії мобільного оператора.
Зазначається, що технічні роботи відбуваються поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки.
У «Київстарі» також нагадали, що, коли SIM-картка не реєструється в мережі, потрібно перезавантажити телефон або ввімкнути й вимкнути «авіарежим». Крім того, допомагає вибір мережі «Київстар» у налаштуваннях телефону.
Нарахування бонусів і компенсацій абонентам, які не могли користуватися послугами зв'язку через хакерську атаку, буде здійснено лише після повної стабілізації роботи мережі та запуску всіх послуг. Просимо очікувати офіційної інформації від компанії, запевнили в «Київстарі».
Бекграунд. Як повідомлялося, після збою рано-вранці 12 грудня, спричиненого масштабною кібератакою, «Київстар» розпочав відновлення послуг голосового зв'язку ввечері 13 грудня, за добу в окремих регіонах знову запрацював мобільний інтернет від компанії, а про його повне відновлення загалом у країні компанія повідомила ввечері 15 грудня.