Одна з найбільших турецьких компаній у сфері електронної комерції Hepsiburada планує розпочати діяльність в Україні, незважаючи на війну.
Про це пише Bloomberg.
«Україна є складним, але важливим ринком для Туреччини», – сказала головна виконавча директорка Нілхан Онал Гекчетекін, яка очолила компанію рік тому, й пообіцяла повернути стамбульського ритейлера до прибутковості.
«Для нас це стратегічна інвестиція. У майбутньому (Україна) нормалізується, і ми хочемо бути готовими до цього», – сказала вона в інтерв'ю Bloomberg News.
Вона додала, що Україна вже пропонує можливість, враховуючи проблеми, з якими стикаються її жителі при пошуку товарів на внутрішньому ринку або при використанні транскордонних постачань із тривалими термінами доставки.
Хоча на початковому етапі основна увага приділяється тестуванню операцій в Україні, Онал зазначила, що довгострокова стратегія компанії базується на співпраці з місцевими партнерами. Косово та Близький Схід – це інші регіони, які вона розглядає як потенційні для зростання.
Незважаючи на турбулентний 2023 рік для турецьких ринків, Hepsiburada продемонструвала зростання валової вартості товарів у ІІІ кварталі на 45% з урахуванням інфляції до 25,7 млрд лір ($863 млн). Показник Ebitda поліпшився з негативних 1,03 млрд лір до 87,9 млн лір у порівнянні з аналогічним кварталом минулого року.
Бекграунд. Раніше Mind писав, що польський єврокомісар Войцеховський вимагатиме обмежень на ввезення до ЄС українського цукру та м’яса птиці.